Σάββατο 24 Αυγούστου 2013

Ανεξαρτητοποίηση με αιχμές από την κ.Τζένη Ταπρανζή-Κοίλια ( Δήμος Γ.Καραϊσκάκη )

Jenny Taprantzi-Koilia

ΔΗΛΩΣΗ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΠΟΙΗΣΗΣ στο Δ.Σ. του Δήμου Γ. ΚΑΡΑΊΣΚΑΚΗ:

Στις κρίσιμες στιγμές που περνάει η χώρα μας και ο λαός μας κάποιοι έχουν την πολυτέλεια να «παίζουν»…
Σεβόμενη την εμπιστοσύνη και την Αγάπη που επέδειξαν στο πρόσωπό μου οι συνδημότες μου και επειδή η ενασχόλησή μου με τα κοινά ήταν πάντα στο προσκήνιο κι όχι με πολιτικά παιχνίδια πίσω από τις κουρτίνες, δηλώνω σήμερα 
ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΠΟΙΗΣΗ
από την παράταξη του κυρίου Γκούζια.
Περίπου 8 μήνες πριν τις Δημοτικές εκλογές όταν ο επικεφαλής εγκαταλείπει κάτι σημαίνει…
Εμπιστεύτηκα και εμπιστεύομαι την γνώμη και την άποψη των συνδημοτών μας.
Τους ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου για την Αγάπη που επέδειξαν στο πρόσωπό μου…
Αυτούς που με εξέλεξαν στις 3 τετραετίες 1η Δημοτική Σύμβουλο οφείλω λοιπόν να μην απογοητεύσω…
Αισθάνομαι συναισθηματικά και αγωνιστικά μαζί με την πλειοψηφία των Δημοτικών Συμβούλων της παράταξης, που τίμησαν με το παραπάνω την εμπιστοσύνη του κόσμου στον δύσκολο αγώνα μας, παρότι σε κρίσιμες στιγμές ακέφαλοι…
Αρνούμαι να συμμετέχω σε σκοτεινές διεργασίες και ύποπτα πολιτικά παιχνίδια που μπορούν να οδηγήσουν τον εγκαταλειμμένο τόπο μας ακόμη πιο πίσω…
Είμαι βέβαιη ότι οι έντιμοι Άνθρωποι, που είναι το σύνολο του Δήμου μας, βρίσκονται στο πλευρό μου…

Τζένη Ταπραντζή-Κοίλια


Σχόλιο του ΡΑΔ.ΑΡΤΑΣ: Πόσο δίκιο έχεις.....ακέφαλοι.....Αυτά τα τρία χρόνια η αντιπολίτευση ήταν ανύπαρκτη.Αλλά και εσύ κ.Τζένη έπρεπε να μιλήσεις ποιό νωρίς.Οσο για τις σκοτεινές διεργασίες δεν είναι προνόμιο της αντιπολίτευσης.
Αυτό που είδαμε και ζήσαμε στις προηγούμενες εκλογές εύχομαι να μην επαναληφθεί.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...