Δευτέρα 2 Ιουλίου 2012

Δήλωση του πρώην Δημάρχου Ηρακλείας Κ.Καρακώστα μετά την αθώωσή του.



ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΚΩΣΤΑ ΚΑΡΑΚΩΣΤΑ
(πολιτικού μηχανικού ΠΡΩΗΝ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΗΡΑΚΛΕΙΑΣ)

¨Είμαι καθαρός , οι λάσπες και οι συκοφαντίες δεν με αγγίζουν και σύντομα θα λάμψει η αλήθεια και η αθωότητά μου ¨ ήταν η δήλωση μου παλαιότερα που ήμουν δήμαρχος στον ανελέητο πόλεμο λασπολογίας και συκοφαντίας που δεχόμουν.
Τελικά, με την απόφαση του δικαστηρίου, έλαμψε στο πρόσωπό μου η αλήθεια και η αθωότητα μου.
Είναι γεγονός ότι η ενασχόληση με τα κοινά απαιτεί μεγάλα ψυχικά αποθέματα, απαιτεί γερό στομάχι όπως λένε λαϊκά. Διερωτώμαι πόσα ψυχικά αποθέματα μπορεί να διαθέτει κανείς. Η αλήθεια είναι ότι   ο πόλεμος αυτός  είχε πάρα πολλές αρνητικές επιπτώσεις στην οικογενειακή μου ηρεμία, στον επαγγελματικό μου τομέα, στην πιθανόν πολιτική μου ενασχόληση και στην σωματική και  ψυχολογική μου υγεία. Δεν μπορεί  να κατακεραυνώνεται  έτσι η συνείδηση, το ήθος, ο χαρακτήρας, η επιστημονική κατάρτιση και το κύρος για κανένα άνθρωπο αν δεν υπάρχει τελική απόφαση.
Πιστεύω ότι με αυτόν τον πόλεμο, που δέχθηκα ασύστολα, ίσως άλλαξε το πολιτικό τοπίο του νέου Δήμου Γεωργίου Καραϊσκάκη.
Για όσους με γνώριζαν ήξεραν ότι δεν υπάρχει καμία περίπτωση ενοχής μου. Για το ότι κάποιοι από τον πρώην Δήμο Ηρακλείας, και όχι μόνο, είχαν μη αρμόζουσα συμπεριφορά στο πρόσωπό μου και την υπόληψή μου, πριν την τελική απόφαση δεν τους κρατώ κακία, εξάλλου το ήθος μου, η εργατικότητά μου, ο ζήλος μου, το ενδιαφέρον μου για την επίλυση των προβλημάτων και τα έργα μου, σε όλη την δωδεκαετή ενασχόληση μου με την τοπική αυτοδιοίκηση, είναι ο αδιάψευστος μάρτυρας αυτών.
Επίσης  όλα αυτά δείχνουν τον αγώνα που έδωσα για το Δήμο μας και τους διαβεβαιώνω ότι από οποιαδήποτε σκοπιά και αν βρίσκομαι θα αγωνίζομαι μαζί τους, θα είμαι φίλος τους , θα συμμετάσχω στην επίλυση όλων των προβλημάτων όχι μόνο του πρώην Δήμου Ηρακλείας αλλά όλων των Ραδοβυζίων και το βασικότερο θα είμαι πάντα καθαρός όπως ήμουν από μικρός  με την ανατροφή που έλαβα.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...