Τρίτη 14 Φεβρουαρίου 2012

ΕΠΙΣΤΟΛΗ: Γράμμα στα αγέννητα παιδιά μου

ΕΠΙΣΤΟΛΗ: Γράμμα στα αγέννητα παιδιά μου
Μα γυρίσανε χρόνια πίσω…Κι ακόμα η εξαθλίωση και η φτώχεια δεν έχει δείξει σε όλους το πραγματικό της πρόσωπο. Οι μισθοί είναι της πείνας, κι αν κάποιος σκεφτόταν να φέρει παιδιά σε αυτήν την κοινωνία του σήμερα, το ξανασκέφτεται..
Διαβάστε την επιστολή ενός αναγνώστη:

«Πάνε τώρα κοντά 40 χρόνια που είμαι Έλληνας. Όπως ήταν η μάνα μου πατέρας μου γιαγιά, και ο παππούς μου και πάει λέγοντας και χάνεται κάπου εκεί στην αρχαιότητα.
Έχω το γονίδιο στο DNA μου, και μαζί με αυτό μια βαθιά υπερηφάνεια ριζωμένη μέσα μου και μια αγάπη για την πατρίδα μου που πραγματικά σε όλη μου την ζωή και το διάβα μου στον χρόνο την έκανα τραγούδι, την έκανα χορό, τέχνη, δύναμη, θάρρος. Την έκανα επανάσταση και σε πολλές στιγμές στην ιστορία μου την έκανα ηρωισμό.
Είμαι υπερήφανος που είμαι Έλληνας και κρυφά μέσα μου ακόμα και αν δεν έχω στάλα αρρωστημένου εθνικισμού, πολλές φορές έχει περάσει από το μυαλό μου το «πας μη Έλλην βάρβαρος». Πόσο δέος νιώθω διαβάζοντας αρχαίους τραγικούς και βλέποντας ανυπέρβλητα θεατρικά που ακόμα και σήμερα διατηρούν την φρεσκάδα την δύναμη και την επικαιρότητα τους.
Δεν μπορώ να κρύψω ένα μικρό γελάκι ακούγοντας Ελληνικές λέξεις περασμένες στης γλώσσες όλης της υφηλίου και βλέποντας ότι το 70% τις ιατρικής ορολογίας είναι στα Ελληνικά. Μαθηματικά, αρχιτεκτονική, τέχνη και πάει λέγοντας .Ηρωισμοί και στρατηλάτες που ακόμα και σήμερα διδάσκονται στις στρατιωτικές σχολές. Είμαι απόγονος του Μεγάλου Αλέξανδρου..που κατακτώντας τον μισό τότε γνωστό κόσμο, διέδωσε τον πολιτισμό και όχι το μίσος και την καταστροφή.
Είμαι απόγονος του Λεωνίδα που ενάντια σε κάθε λογική με μόνο όπλο το θάρρος, την Ελληνική Σπαρτιατική καρδιά, στάθηκε όρθιος με 300 ψυχές να φυλάξει τις Θερμοπύλες, την χώρα του από τον εχθρό, να δώσει μια ευκαιρία στα παιδιά του, στην γυναίκα του και τους γέροντες γονείς να συνεχίσουν να ζουν ελεύθεροι. Είμαι απόγονος του αγνώστου στρατιώτη που με αυτοθυσία αντιστάθηκε στον Γερμανικό άξονα και έδωσε την ευκαιρία και τον χρόνο στην Σοβιετική Ένωση να αντιμετωπίσει και τελικά να κατατροπώσει της δυνάμεις του Χίτλερ μέσα στο καταχείμωνο. Έδωσα την ευκαιρία στην Ευρώπη (με το Ελληνικό όνομα) να είναι σήμερα ελεύθερη. Και φυσικά πάνω από όλα είμαι υπερήφανος που στην μικρή αλλά υπέροχη χώρα μου γεννήθηκε η Δημοκρατία.
Σαν έννοια σαν και σαν πράξη στην τελειότερη της μορφή. Στην Δημοκρατία όπου ο πολίτης έχει πραγματικό λόγο και η πατρίδα του ανήκει. Στην Δημοκρατία με τις ίσες ευκαιρίες και την Δημοκρατία που τιμωρεί τους άρχοντες όταν δεν υποστηρίζουν το συμφέρον της πατρίδας, αλλά το δικό τους.
Είμαι υπερήφανος. Είμαι…Είμαι…Είμαι..για στάσου μια στιγμή… Είμαι πραγματικά όλα αυτά που περιγράφω;; Γιατί στην πραγματικότητα αυτό που πραγματικά είμαι είναι οι πράξεις μου. Δεν είμαι αυτό που παρέλαβα, αλλά αυτό που θα παραδώσω στα παιδί μου.
Είμαι ο μοντέρνος Έλληνας. Και ντρέπομαι γι` αυτό…
Είναι τόσο βαθιά η ντροπή μου γ` αυτό που σου παραδίδω γιε μου και καλή μου κόρη…
Ντρέπομαι επειδή μετέτρεψα κάθε μεγαλούργημα των προγόνων μου σε μικρότητα σε φτήνια προχειρότητα και ωχαδερφισμό.
Ντρέπομαι επειδή την τέχνη του Πραξιτέλη του Φειδία του Κριτία του Ηρόδοτου, του Αισχύλου, του Αισώπου, του Αριστοφάνη και τόσων άλλων την μετέτρεψα σε καθημερινές σαπουνόπερες και άρλεκιν φτηνό αναγνώσματα. Την μετέτρεψα σε νυχτερινά τσιφτετελάδικα απέραντης ηχορύπανσης εργαστηριακής παραγωγής, σουξεδάκια της μιας βραδιάς για να κουνάω τον κ..λο μου καθώς ξοδεύω μια περιουσία σε γαρίφαλα στην κυρία με τα ψεύτικα χείλια, στήθια, οπίσθια, μαλλιά και αισθήματα.
Ντρέπομαι επειδή μετέτρεψα τον αρχαίο Ελληνικό χορό σε «πάνελ» μεσημεριανής πατσαβούρας στην TV.
Ντρέπομαι επειδή μετέτρεψα την αρχαία Ελληνική υπερηφάνεια σε ψευδομαγκιά, αίσθηση ανωτερότητας από όλους και από όλα και γιγάντωσα το ΕΓΩ μου μέσα από την φράση «Ξέρεις ποιος είμαι εγώ ρε; » Και προφανώς κανένας δεν ήξερε αφού πάνω από όλα δεν ήξερα εγώ ποιος ήμουν από που έρχομαι και που πηγαίνω.
Ντρέπομαι επειδή μετέτρεψα τον Παρθενώνα και όλα τα θαύματα της αρχαίας Ελληνικής αρχιτεκτονικής σε τερατουργήματα κλουβιά σε πόλεις άχρωμες άοσμες και με καλαισθησία απόπατου.
Ντρέπομαι επειδή μετέτρεψα τον Όρκο του Ιπποκράτη σε φακελάκι σε αναμονή απέραντη για να σε γιατρέψω γιε μου και καλή μου κόρη. Ντρέπομαι επειδή μετέτρεψα τον Όρκο του Ιπποκράτη σε ράντσο και σε θάνατο αν δεν έχεις να πληρώσεις. Μετέτρεψα τους νέους επιστήμονες σε σουβλατζήδες εργάτες και μετανάστες.
Ντρέπομαι επειδή μετέτρεψα τα μαθηματικά της Υπατίας σε εορτοδάνεια, πιστωτικές κάρτες και καθημερινό βομβαρδισμό αριθμών που υπολογίζουνε ποτέ θα πτωχεύσεις.
Ντρέπομαι επειδή μετέτρεψα την Ελλάδα των 2 ηπείρων και των 5 θαλασσών σε μια απέραντη γκρίζα ζώνη, επιτρέποντας στον καθένα να αμφισβητεί την εδαφική κυριαρχία της χωράς μου.
Ντρέπομαι επειδή μετέτρεψα με την ψήφο μου ξανά και ξανά και ξανά τον Σόλων σε Σημίτη, τον Περικλή σε Γιωργάκη Παπανδρέου, τον Δημοσθένη σε Κωστάκη Καραμανλή και τόσους άλλους σπουδαίους ρήτορες και πολιτικούς σε Πάγκαλο, Παυλόπουλο, Καρατζαφέρη, Παπαρήγα, Τσίπρα και σε ότι άλλο βρομερό άχρηστο υποκείμενο που λυμαίνεται τον τόπο.
Ντρέπομαι που μετέτρεψα το «Η φύση μας έδωσε μια γλώσσα και δυο αυτιά για να ακούμε διπλάσια από όσα λέμε » του Ζήνων σε «By the way » και το «μόλων λαβε » σε «ευχαριστώ τους Αμερικάνους» μέσα στην Ελληνική Βουλή.
Ντρέπομαι που μετέτρεψα τον εαυτό μου σε πελάτη άλλα και γλείφτη της κάθε κατουρημένης ποδιάς πολιτικού για μια θεσούλα, κάπου να τρυπώσω βρέ αδερφέ.
Τους έδωσα την δύναμη να με μεταχειρίζονται σαν ζητιανάκι και κουτοπόνηρα έφαγα, ξεκοκάλισα την οποία επιδότηση για ανάπτυξη και μετέτρεψα τους σπόρους για το χωράφι μου σε porsche cayenne, καταλαμβάνοντας την πρώτη θέση παγκοσμίως στην αγορά του πανάκριβου αυτού οχήματος.»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...