Πέμπτη 2 Ιουνίου 2011

23 λόγοι για να είμαι "Αγανακτισμένος"...

 


Είμαι αγανακτισμένος!..
Γιατί εδώ και δεκαετίες κυβερνούν τη χώρα πρωθυπουργοί, υπουργοί και βολευτές που δεν δούλεψαν ποτέ στη ζωή τους πριν ασχοληθούν με την πολιτική, δεν ξύπνησαν ποτέ στις έξι το πρωί να στριμωχτούν στο λεωφορείο για να πάνε στο μεροκάματο…
Είμαι αγανακτισμένος!..
Γιατί εγώ… ο ξύπνιος… από τις έξι το πρωί, ο στριμωγμένος στο λεωφορείο,.. τους ψηφίζω τόσα χρόνια σαν μαλάκας!
Είμαι αγανακτισμένος!..
Γιατί ο πολιτευτής της περιφέρειάς μου μού θυμίζει προεκλογικά με χιλιάδες πολυτελή φυλλάδια ότι είναι πατριωτικό μου καθήκον-λες και δεν το ξέρω- να τον ψηφίσω την Κυριακή των όποιων εκλογών για να μπορεί, στη βουλή, να αγωνιστεί για το καλό του τόπου και να σώσει τη χώρα από τους κακούς!…
Είμαι αγανακτισμένος!..
Γιατί την Δευτέρα των όποιων εκλογών, κατάντησε έθιμο να μου λέει από τις τηλεοπτικές εκπομπές ότι… “ ξέρεις… τα πράγματα είναι δύσκολα, αλλά θα κάνω ό,τι μπορώ! ”… και τελικά δεν “μπορεί”!.. Γ@μώ το πατριωτικό μου καθήκον, γ@μώ!!!
Είμαι αγανακτισμένος!..
Γιατί πριν μερικά χρόνια ένας ασήμαντος “λογιστάκος” και κοντός σε όλα, μ’ έβαλε με το “σπαθί μου” στην ΟΝΕ και πολύ γρήγορα ανακάλυψα ότι το σπαθί μου ήταν καρφωμένο στην πλάτη μου, δηλητηριασμένο με ένα σωρό ψέματα!…
Είμαι αγανακτισμένος!..
Γιατί η “Ισχυρή Ελλάδα”, ήταν μια καλοστημένη απάτη εις βάρος μου και εις βάρος των παιδιών μου… Η“Ισχυρή Ελλάδα” είναι… στην Ελβετία με 600 δις ευρώ στις Ελβετικές τράπεζες και αλλού!…
Είμαι αγανακτισμένος!..
Γιατί το 2004 ήμουν υπερήφανος που η χώρα μου διοργάνωνε Ολυμπιακούς αγώνες και πίστεψα ότι κάτι μπορεί ν’ αλλάξει σ’ αυτόν τον τόπο,.. αλλά φεσώθηκα μέχρι τ’ αυτιά για να οικονομήσουν οι εθνικοί εργολάβοι και οι παρατρεχάμενοί τους πολιτικοί!…
Είμαι αγανακτισμένος!..
Γιατί χειροκροτούσα στα πανάκριβα στάδια το “Αρχαίον Πνεύμα Αθάνατον” βουτηγμένο στην κάθε λογής ντόπα…
Είμαι αγανακτισμένος!..
Γιατί οι “Καλύτερες Μέρες” έγιναν Καλύτερες Μερίδες για τους νταβατζήδες, τα λαμόγια και τους ξεπουλημένους πολιτικούς…
Είμαι αγανακτισμένος!..
Γιατί ενημερώνομαι από τα ΜΜΕ μέχρι εκεί που δεν θίγεται το συμφέρον του κάθε διαπλεκόμενου δημοσιογράφου και του αφεντικού του…
Είμαι αγανακτισμένος!..
Γιατί παρακολουθώ ανελλιπώς την “Ζωή της άλλης”, αλλά έχασα τα καλύτερα επεισόδια της δικής μου ζωής…
Είμαι αγανακτισμένος!..
Γιατί κάθε βδέλλα, ανεψιός του θείου του,.. γιος της μάνας του,.. κόρη του πατέρα της, που δεν ξέρει που πάνε τα τέσσερα, είναι γατζωμένοι στο σβέρκο μου και μου ρουφάνε το αίμα!.. Τόσο ανίκανοι που δεν μπορούν ούτε μια εορταστική ευχή να διατυπώσουν χωρίς πρόβα μπροστά στις τηλεοπτικές κάμερες, αλλά επιδέξιοι κολυμβητές μέσα στο σκ@τό της διαπλοκής!…
Είμαι αγανακτισμένος!..
Γιατί η αξιοθρήνητη Αριστερά κρύβει σαν φυλαχτό στον κόρφο της, τη μιζέρια για τις σάρκες της και τη μεταξύ της διχόνοια…
Είμαι αγανακτισμένος!..
Γιατί ο ηγεμονίσκος της ακροδεξιάς και τα υστερικά τσιράκια του, θέλουν να τρυπώσουν στο θολωμένο μου μυαλό για να το κυβερνήσουν…
Είμαι αγανακτισμένος!..
Γιατί, μια από τις φορές που σήκωσα το κεφάλι μου από απόγνωση προς τον ουρανό, είδα να περνάει ένα αεροπλάνο και το ψήφισα για κυβέρνηση!.. Που να φανταστώ, ο μ@λάκας, ότι ήταν γεμάτο Γιωργάκηδες, Γερουλάνους, Παμπούκηδες και Παγκαλαίους;..
Είμαι αγανακτισμένος!..
Γιατί σε λίγο θα πληρώνω ενοίκιο στο ΔΝΤ για να ζω στη χώρα μου…
Είμαι αγανακτισμένος!..
Γιατί όλοι αυτοί οι έμμισθοι πολιτικοί τσάτσοι των “αγορών” θέλουν ντε και καλά να με σώσουν… ζωντανό ή νεκρό!
Είμαι αγανακτισμένος!..
Γιατί οι Γιωργάκηδες, οι Κωστάκηδες, οι Ντορούλες και οι Αντωνάκηδες θα πουλήσουν την Ακρόπολη στους Γερμανούς και εγώ δεν αξιώθηκα ακόμη να την επισκεφτώ!…
Είμαι αγανακτισμένος!..
Γιατί μαζεύω σαν τρελός αποδείξεις- ακόμη και από τους μαυρούκους των φαναριών- αλλά δεν έχω ούτε μία για τα C4I και τα άχρηστα υποβρύχια που πλήρωσα και πληρώνω…
Είμαι αγανακτισμένος!..
Γιατί κάποιο πρόβλημα έχει ο μεταβολισμός μου και ενώ “όλοι μαζί τα φάγαμε”, μόνο ο Πάγκαλος χόντρυνε και θα τα ξεράσει όλα μαζί με αυτούς που τα έφαγε!…
Είμαι αγανακτισμένος!..
Γιατί όλοι στο σπίτι με λένε μ@λάκα που δεν αξιώθηκα ποτέ να τους φέρω μια μίζα,.. έτσι για δείγμα…
Είμαι αγανακτισμένος!..
Γιατί συνεχίζω να είμαι βυθισμένος μέχρι το λαιμό στον καναπέ μου και μονίμως αγανακτισμένος με… τους άλλους που δεν κάνουν τίποτα!…
Είμαι αγανακτισμένος!..
Γιατί ακόμη φοβάμαι τους μαφιόζικους εκβιασμούς τους και δεν τους παίρνω με τις πέτρες…
Είμαι αγανακτισμένος!..
Γιατί δεν είμαι πια νέος!.. Όμως πάω πλατεία!..


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...